مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-05سياسي

فارس من| مشکل روشنایی پارک لشکرآباد با اختصاص بودجه حل می شود


پارک لشکرآباد یکی از پارک های محلی است که با تخصیص بودجه مورد نیاز مشکل روشنایی و نبود وسایل تفریحی آن حل خواهد شد.

- عدم ایجاد پارک در منطقه نهضت آباد اهواز بعد از تایید بودجه یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

در مورد پارک نهضت آباد از ما اظهار نظر نشد صالح عبداللهی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دفتر فنی سازمان پارک ها طراحی، بازسازی و یا احداث پارک های جدید را از صفر تا صد برآورد و نتایج آن  را به ما اعلام می کند.

  وی با بیان اینکه تا کنون کسی در خصوص پارک محلی لشکرآباد(نهضت آباد) از سازمان پارک ها اظهار نظری نخواسته است، افزود: به منظور تامین اعتبار پارک صدرصد سازمان پارک ها همچنین معاونت منطقه یا معاونت فنی عمرانی باید موافقت ما را بخواهند که تاکنون کسی چنین چیزی از ما نخواسته است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: تامین اعتباری پارک لشکرآباد که در مورد آن صحبت شده است صحت ندارد و هیچ گونه هماهنگی در خصوص وسایل تفریحی و روشنایی با ما نشده است.

با اختصاص بودجه به پارک لشکرآباد مشکل حل می شود وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز با رد تامین بودجه برای این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکل روشنایی پارک لشکرآباد با اختصاص بودجه حل می شود

فارس من| مشکل روشنایی پارک لشکرآباد با اختصاص بودجه حل می شود